A webáruházak esetében, csakúgy mint bármely más hagyományos üzlet életében, a teljesítmény növelése a legfőbb cél, ami a gyakorlatban az eladási mutatók emelkedésében mutatkozik meg. A konverzió növelés módszere általában egyén- és cégfüggő, ám vannak olyan örökérvényű tanácsok, amelyeket érdemes megfogadni minden üzletembernek. Mielőtt részleteznénk ezeket, fontos kitérni arra, hogy mit is értünk konverzió alatt a webáruházak vonatkozásában. Röviden, ez a szint mutatja meg az internetes bolt értékét és hatékonyságát, ezáltal pedig az egyik leghatékonyabb fokmérője a teljesítménynek.
A konverzióra folyamatos és fokozott figyelmet kell szentelni, hiszen ha ez hiányzik, a kontrol, a strukturáltság és az előre tervezés sem valósulhat meg. A konverzió növelés módszere a rendszeres megfigyelés, aminek során azt nézik meg, hogy egy bizonyos mennyiségű látogatóból mennyi válik valóságos vásárlóvá, így megvizsgálhatják, hogy mi volt az a fő mozgatórugó vagy tényező, ami egyszeri vendégből vevőt konvertált.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.